فتح‌الله‌زاده: هواداران خويشتن‌دار باشند
 
کلبه فراقط!!!
شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير عامل باشگاه استقلال در واکنش به تشويق مجيدي از سوي هواداران اين تيم گفت: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد.


 

علي فتح الله زاده پس از تساوي بدون گل استقلال برابر فجر سپاسي در چارچوب هفته نهم ليگ برتر فوتبال گفت: هم بازي خوبي بود و هم بد. 85 دقيقه حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه فجر به وجود آورديم اما فجر هم خوب بازي کرد.

وي درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پيش از اين در پست مهاجم بازي کرده بود و هم اکنون قصد داريم آرام آرام بار ديگر به اين پست بازگردد.

مدير عامل استقلال افزود: فجر را نبايد دست کم بگيريم. آنها 6 گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند. برابر تيم جوان و با انگيزه‌اي به تساوي دست يافتيم.

فتح الله زاده در خصوص تشويق مجيدي از سوي هواداران و اينکه آيا اين موضوع روي روحيه بازيکنان تاثير منفي ندارد، يادآور شد: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد. هواداران بايد بدانند ما هم اکنون جاي خالي نداريم که بخواهيم بازيکني جذب کنيم. از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم اما بهتر است هواداران، تيم و بازيکنان را تشويق کنند تا بتوانند در آينده نتايج خوب را ادامه دهند.

وي افزود: انتظار نداريم هواداران به اين شکل تيم را همراهي کنند. ما هم اکنون يک بازي کمتر داريم و در رده خوبي قرار داريم. اگر بازي عقب افتاده‌مان را حساب کنيم 3 امتياز خواهيم گرفت و جزء 3 تيم اول خواهيم بود که نتيجه بدي نيست. هواداران بايد خويشتن دار باشند. اگر در رتبه‌هاي پايين بوديم مي‌توانستند عليه تيم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبي قرار گرفته‌ايم.

مدير عامل باشگاه استقلال در مورد پيش بيني خود از جايگاه تيم گفت: فکر مي‌کردم که جزء 3 تيم اول باشيم و با توجه به يک بازي کمتري که داريم به اين هدف رسيده‌ايم. جايمان در جدول خوب است و شايد يک بازي کمتري که داريم به چشم نمي‌آيد. در مجموع از تمام بازيکنان راضي هستم. ما يک 3 امتياز مخفي داريم که با آن 16 امتيازي مي‌شويم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپوليس تصريح کرد: من رگه‌هايي از درست شدن در تيم پرسپوليس مي‌بينيم. اين تيم آرام آرام از بحران خارج مي‌شود و مي‌تواند به رتبه‌هاي بالاي جدول راه يابد. به رويانيان گفتم تساوي برابر سپاهان هم بد نيست زيرا اين تيم قدرتمند است.

مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هايش با رويانيان عنوان کرد: با مدير عامل پرسپوليس همه جا مي‌روم و با هم کار مي‌کنيم. درست است که رقيب هم هستيم اما در بيرون زمين براي رسيدن به اهداف يکديگر تلاش مي‌کنيم.

وي درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال 17 ميليارد و نيم است اين در حالي است که برخي از تيم‌هاي شهرستاني بودجه‌اي بالغ بر 22 ميليارد دارند. بحث اسپانسري استقلال نيز برطرف شده و چک‌هاي آن را گرفتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان